Press "Enter" to skip to content

Druk marketingowy – wizytówki, slogany, frazy

Ulotki mają to do siebie, iż przykuwają szczególną uwagę kolorem, hasłem oraz sposobem ich otrzymania. Zupełnie inaczej spojrzymy na ulotkę otrzymaną wraz z prasą czy do skrzynki pocztowej a inaczej potraktujemy ulotkę otrzymaną na ulicy przez osobę do tego zatrudnioną. Taką ofertę w postaci ulotki z reguły wyrzucamy po krótkiej chwili do kosza, nie zwracając na nią uwagi. Właśnie dlatego w czasie projektowania swojej ulotki, musimy zadbać o poprawnie przyjazny kolor, jaki zezwoli odbiorcy na zwrócenie większej uwagi na samą ulotkę oraz na chwytliwe hasło, to właśnie dzięki jakiemu pozostaniemy zapamiętani, nawet jeżeli ulotka wyląduje w koszu.

Na dobrej ulotce musi odszukać się też adres i nazwa firmy, oferowane usługi oraz należyte zapewnienie o jakości. W innym wypadku będzie to próżna praca, której nikt nie doceni. Ulotki otrzymywane bezpośrednio do domu przeważnie są przeglądane w poszukiwaniu interesującej oferty niemniej jednak oraz z ciekawości przez odbiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie mieć pewność, że stworzona przez nas praca zostanie w jakiś sposób zapamiętana.

Na jakże długim etapie powstawania reklamy powstają także slogany reklamujące naszą klarowną firmę, które znajdą się na plakatach, ulotkach lub wizytówkach, które rozdawać będziemy ewentualnym klientom – przetestuj gadżety dla firmy transportowej. Im lepszy slogan, tym pokaźniejsza pewność, iż zostanie zapamiętany oraz kojarzył się będzie tylko z naszą firmą, dzięki czemu zostaniemy zapamiętani na dłużej.

Slogan reklamowy to ponad połowa sukcesu, może być wykorzystywany w dowolny sposób, żeby zainteresować konsumenta powinien być umieszczany naturalnie w jak największej ilości miejsc jednakże wystarczy ulotka z właściwym hasłem i sloganem, by dać się zapamiętać. Wiadome jest, iż dużo sloganów kojarzy nam się wyłącznie z jedną firmą i pamiętamy je przez długie lata, w następstwie tego właśnie jest to tak istotne.

Im poprawniejszy dla naszej idealnej firmy, tym odpowiedniej zostanie zapamiętana a jej usługi wykorzystane w odpowiednim momencie oraz w przypadku zapotrzebowania na nie przez klientów. Jeżeli nie prowadzimy restauracji, czasem możemy poczekać na kontakt, jakkolwiek idealna reklama z pewnością zezwoli nam go łatwiej uzyskać.

Dodaj pierwszą opinię do publikacji

Dodaj komentarz